Julen närmar sig med raketfart!!!!

Ja nu är det ju inte långt kvar till julafton.
Själv har jag hunnit med mycket av julklappsinköp
och julmat och det känns toppenbra att inte behöva stressa
sista dagarna.Nu är det bara julstädningen kvar och lite julklappsinköp kvar.
Städningen har jag lastat på min man eftersom jag har värk i kroppen.
Men börjar man i tid så hinner man gott och väl.

Julaftonsfirande blir hemma hos mig med
min man, mina barn,barnbarn,min mamma,syster
och mina tre systersöner.
I år ska vi alla hjälpas till och göra maten.
Kanske tomten kommer med klappar till alla barnen.

Kommentarer
Postat av: tMy

Ja,skönt morsan att du fixa lite skit,blir nog bra det hära ska du see,Love u!!11:E

2008-12-07 @ 01:16:52
URL: http://tmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0