På bättringsvägen

Jag har varit jätteförkyld ett par dagar.
Men efter ett överdoserande av c-vitaminer
så känner jag att orken börjar så smått
komma tillbaka.

Tommy och hans flickvän Erica har bloggat
med mig idag.
Hoppas att jag snart får träffa henne.
Ska bli kul iallafall.

Pratade med Josephine och Tilly idag.
Tilly skrek i högan sky för att hon visste att jag
fanns på andra sidan telefon.

Till er alla inta inte för mycket på luciavakan.
Sälv ska jag och Anton äta lussekatter
i morgon när vi vaknar.

Sänder er alla en skyddsängel.

Kram/Anki

Kommentarer
Postat av: Ulla

Vad du är rar Ha en trevlig Lucia. Krya på Dig.

2008-12-13 @ 15:02:04
Postat av: Anneli Paulsson

Vill önska dig en God Jul och ett Gott Nytt År.

Du är en sån fin människa med ett så stort hjärta.

Du tänker på alla människor och ger så mycket av dig själv.Vi hör av oss snart igen.Kram

2008-12-13 @ 17:03:22
Postat av: Ikna

Tack mina vänner.

2008-12-13 @ 17:04:50
URL: http://iknas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0