Stora rensardagen

Jag lovar och svär att jag aldrig kommer att
samla på mig onödiga saker.

Började i morse med att rensa ur en byrå där jag har samlat
bra å ha grejer....Suck det var inte lite saker det.
Därefter rensade jag ur bokhyllan på böcker,vhs filmer och satt ut
detta på blocket.
Tyvärr ser jag så dåligt nu så jag kan inte läsa
en vanlig text i en bok.

I morgon kommer Josephine och Tilly ner för att stanna för gott.
Finns inte ord för hur mycket jag saknar dom.

Pappa du lyckades skriva i min blogg.
Tack snälla du.

Nu ska jag försöka att gå och natta,vilket jag har
jättesvårt med


Kommentarer
Postat av: Ulla

Va söt hon är "din" lilla tjej,du måste vara väldigt stolt. Kram

2008-12-17 @ 21:56:31
Postat av: Ulla

Vad söt hon är lilla Tilly, Du måste vara en väldigt

stolt mormor. Kram Ulla

2008-12-17 @ 21:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0