Glad Påsk

Börjar med att berätta att denna vecka så vann jag 2000 kronor på jokernummret...
Snacka om lycka.Underbart.

I Torsdag den 9/4  fyllde jag år.
Vi var ett gäng som satt under kvällen och åt smörgåstårta
och drack gott.
Vi hade jättetrevligt och mycket blommor fick jag.

Hade tänkt att en av mina bästa vänner skulle höra av
sig som jag bad om.Ville så gärna bjuda hit henne
och hennes familj på kalas, men inget samtal kom.
Måste säga att jag  faktiskt blev lite ledsen eftersom
jag aldrig glömmer dom...men men.

Annars har påsken varit bra och nu i natt
har vi fått äran att ha Tilly hos oss när hennes
mamma och pappa är bortbjudna på fest.
Hon är en riktig solstråle hela hon.

Kram på er alla/Anki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0