Sammanställning av tiden som gått.

Känns som en evighet sen jag satt här och skrev.
Skrivlusten försvann ett tag,men nu är jag åter i skrivartagen.
För någon vecka sedan åkte jag och Anton på vinterkräksjukan.
Jag låg i hela 5 dygn med hög feber och allt vad en kräksjuka
innebär.Det var jättejobbigt.

Sedan efter sjuktiden fick vi sanera hela lägenheten pga
återinsjuknande ligger nära till hands om det fortfarande
finns bakterier kvar.

Våren är på väg här,nu är det bara + grader ute...Jättehärligt!!!!
Väntar bara att "lilla tussilago" ska kika fram i dikena.
Först då är det riktig vår.

Snart har vi påsken här med alla "påskkärringar"
Tror att det blir en vända till "blåkulla" i år igen.
Det ska bli så mysigt att ha familjen samlad i påsk.
Tommy kommer hem under påsklovet,Josephine och Tilly
kommer hit en stund....
Veckan efter kommer Tommys flickvän Erika hit och stannar
ett par dagar.Jag ska verkligen skämma bort dom.





Kommentarer
Postat av: Erica

Jag ser fram emot att komma till er på påsklovet, det ska bli himla roligt :) Kram

2009-04-03 @ 23:24:50
URL: http://bouncewithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0