Kyligt...

Idag har nog inget speciellt hänt.
Känner att kylan håller på att förgöra mig.
Vaknade i morse till -19,7 grader...brrrr.
Kändes som om jag ville krypa ner i
sängen igen,men inte.
Skickade iväg Anton till skolan,därefter kom Josephine
hit och åt lunch "palt och bacon"Hon hade lämnat Tilly
på dagis själv en stund.Tänk att mormors hjärta
har blivit så stort och klarar dagislivet.
Pratade med ryggis om nästa vecka och det lät bra.
Ser fram emot att få komma dit.
Hon berättade att röntgen som jag gjorde år 2000
visade på att jag har "artros",Vilket inte sjukhuset
har berättat.Så nu har man både scolios och artros.kul .

Har en väninna som ligger på sjukhus,
sänder dig en tanke Birgitta..Kram

Sänder er alla en tanke .
Kram och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0