Snö snö och åter snö

Här är det sanneligen snö i drivor.
Snö så långt ögat kan se.
Det finns inget avbrott i allt snöande.
Råga på allt så planerade jag lite
bakning med sonen,men upptäcker i min fasa att
margarinet är slut.....suck.....
Bakningen se ut att dröja än ett par timmar.

Anton sitter vid tv-n,helt plötsligt är han
kompislös..och har jättetråkigt.
Det är väl en av anledningarna att vi ska flytta.
Här finns inga lekkamrater längre.
Hoppas att det sker snabbt,
Känner en längtan att komma härifrån nu.

Borde städa ur min garderob och rensa ur
det jag inte ska ha kvar och det är ju en hel del.
Ska sätta ut en annons på alla böcker som ska säljas iväg..

Återkommer senare...Kramar

Kommentarer
Postat av: tMy

Jag tycker värkligen synd om anton!

Skulle villja att han kom upp hit någon helg men jag tror inte det blir så mycket roligare!

Men om ni tar med hans dator sen kör ni hit han så kan det bli bra!:) pussa han från mig!



2009-02-08 @ 18:06:58
URL: http://tmys.blogg.se/
Postat av: Agnes

Det snöar massa här också! :) Jag gillar snö, men nu räcker det x)

2009-02-08 @ 18:37:46
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0