Denna j-vla värk

Ska väl inte skriva detta här ,men detta är som en
dagbok för mig...Ja allt skriver jag ju inte.

I flera dagar har jag haft sån otrolig värk
i min kropp,trotts mediciner så finns värken
kvar ändå.Har en period nu när jag inte klarar av att gå
ut med min fina hund.Saknar  att kunna gå ut och gå.
Färdigtjatat om detta.

Idag har Jossan och Tilly varit hit en stund.
Jossan fick ta med sig en del saker hem som
jag inte ville ha kvar..skönt att bli av med skiten...
Någon dag ska vi gå igenom förrådet vårat.

Nu är Tommy och Erica på plats i Fränsta igen.
Mina små turturduvor.
Tommy berättade att han kanske inte kommer hem
innan sommarlovet..Så vi får väl försöka att hitta på något
med dom på sport och påsklovet.



Kramar/Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0