Veckan som varit!!!!

Ja denna vecka har varit fullspäckad.


I Måndags for jag och Andrew och inhandlade mat och
diverse saker.
Rösten håller på att försvinna på mig.

I Onsdags träffade jag Annica en klasskompis från
grundskolan (mellanstadiet)
En jättemysig tjej.Vi pratade lite minnen från skoltiden.
Vi tog en fika på "CityCafe".
Vi bestämde att vi skulle träffas igen.

Torsdag låg jag nerbäddad så gott som hela dagen.
Kände mig förkyld.

Fredag var jag och Andrew ut och åt på Viktoria
"underbar mat"Vi firade vår 11 åriga bröllopsdag en
dag i förskott,eftersom Andrew jobbade på lördagen.

Lördag
Gjorde en pizza av startkit som man köper "fy så äckligt"
På kvällen innan Andrew kom hem hade jag och Anton
gjort i ordning jättesmarriga räkmackor.
Så till tända ljus intog vi räkmackor med dricka.

Söndag
Idag har jag haft Tilly hos mig när Jossan jobbat.
Vi åt middag när Jossan kom sen var det dags för henne
och Tilly att åka hem och göra sig klar för natten.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Får väl gratulera då i efterskott :-)

2009-01-26 @ 18:39:59
Postat av: Ulla

Hej Anki,

Hur är läget? har du fått brevet?

Du är så tystlåten numera.

Kram Ulla

2009-01-30 @ 19:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0