Blandade känslor.

Idag vaknade jag med gråten i mitt bröst.
Kände sån otrolig saknad efter Josephine och Tilly.
Saknade deras kramar och Tillys busigheter.
Då kändes mitt hjärta så tomt.
Skrev ett sms till Josephine om hur mycket jag
saknade och älskade dom.
Josephine ringde upp så vi surrade lite med varandra.
Då kändes det bättre för stunden.



På måndag kommer Tommys flickvän Erica hit och stannar en vecka.
Vi längtar och saknar henne så mycket.


I midsommar var vi till Kälarne och hälsade på Kenneth och Birgitta.
Två helt underbara människor som jag verkligen tycker om.
Midsommardagen skulle sill-lunch intagas utomhus.
När allt var dukat och klart kom regnet, så med paraply uppfälld
en stund så åt vi lunchen tillsammans.Vi hade jättekul allihop.

Pojkarna fiskade i dagarna tre och fick en hel del fisk.
Kändes hemskt att behöva åka hem till betongen igen...
Nu vill jag snart ut i naturen igen och koppla av.

Sundsvalls gatufest börjar på måndag så då blir det nog livat inne i stan.
Funderar på att åka ner på onsdag eftermiddag då är det ju gratis också.

Kram på er mina vänner och alla som jag inte känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0