Sommar på väg.

Sommaren är på intåg i Västernorrland.
Det är en otroligt fin årstid vi har att se fram emot.
Men jag vet inte vart jag ska befinna mig i mitt mående.
Samtidigt som jag är glad så blir jag jättedeppad minuterna
efter.Jag var ju upp och tog lite prover på vårdcentralen vilket visade
på för högt blodsocker + att levervärderna var förhöjda.
Det sistnämnda kan ju vara min medicinering med värktabletter
i över 10 års tid.Men iallafall misstänker läkaren att jag har diabetes typ 2.
Så nu väntar jag att jag ska få komma till en diabetessköterska framöver.
Har ju haft symtom med att jag har sprungit på toa nattetid flertal gånger,
druckit kopiösa mängder vatten.Blivit yr och illamående i samband med
att jag äter något sött.Ja det är ju bara att vänta och se vad som sägs.
 
Hade Tilly hos oss några timmar igår.
Men jisses vad slut man blir efter hennes framfart.
Hon sprang fram och tillbaka i lägenheten och skrattade.
Men jag passar på att njuta av henne nu för vecka 26 flyttar
hon och hennes föräldrar till Helsingborg.
Jag lovar att det känns ända in i hjärteroten.
Men bara dom har kommit i ordning så ska jag åka ner
och hälsa på.


Kommentarer
Postat av: linda ruda

Hjärtat!! Hoppas det blir bättre! ALLT blir bättre snart det vet jag..



Kul att ni kom upp! Puss å Kram på dig vännen..

2009-05-06 @ 08:28:59
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0