Nu är det mycket.

Ja nu sker allt i raketfart.
Åtminstonde snurrar jorden väldigt snabbt.
Nu har vi äntligen fått lägenheten såld.
 Fick 20.000 kr.Den 1/1 är utflyttningsdag och
inflyttningsdag.Vi ha blivit lovad lägenhet på
Kalmarvägen.Det blir ingen jul här hemma.
Så vi kommer att åka runt och fira jul istället.
Så nu ska vi ut ur våran 5 rummare och byta ner oss
till en 3 rummare i stället.
Tommy har flyttat ihop med sin flickvän Erica.
Så vi kommer att vara 3 personer hemma.


Sen har jag en kattfröken som är tokig i att bära
hårsnoddar,hårnålar och synålar.
Förra veckan hade hon lagt en synål i sin matskål.
Hon står där för att äta och helt plötsligt så flyger hon
iväg bort från maten.Funderade lite på vad hon fick för tokryck.
Hon har ätit dåligt och gått ner i vikt.
Igårkväll skriker Anton att " Kitty har en nål i halsen".
Tittar efter och alldeles riktigt sitter det en nål från kind till kind
 uppe vid gommen.Ringde veterinären som berättade att
det skulle kosta runt 2500 kr.Då beslutade min gubbe att vi skulle
klippsa av nålenSagt och gjort så klipptes nålen mitt itu.
Idag upptäcker vi att det sitter en bit kvar av nålen.
Så jag bestämde att i morgonbitti så åker jag med henne till distriktsveterinären
oc fixar detta.Lilla Kitty behöver antagligen vätskas upp och få medicin.
Så kattägare göm era synålar och vassa saker.Det kan bli en dyr historia.




Våran nya soffgrupp som vi ska betala i morgon.


Kommentarer
Postat av: matilda norman

Jag tycker att ni kunde åka upp till umeå till jul :D

2009-11-21 @ 05:27:13
URL: http://farrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0