En liten historia.

En ung man...
.... går in på en mack för att köpa kondomer. Mackföreståndaren
förklarar att det finns förpackningar med 3,6 eller 12 kondomer och
frågar vilken han vill ha.
- Tja, säger ynglingen lite kaxigt, jag har dejtat en riktigt het
tjej i några veckor och ikväll har hon lovat att jag ska få sätta på
henne. Vi ska äta middag hos hennes föräldrar och sen sticka hem till
mig för att göra det och när hon väl fått smak för min "lille vän"
lär hon vilja göra det hela natten. Så ge mig ett 12 pack.
Mannen köper sitt 12 pack och åker därifrån. Senare samma kväll vid
middagsbordet hemma hos tjejens föräldrar frågar den unge mannen om
han kan få be en bordsbön. Han börjar be och fortsätter och
fortsätter..
Efter några minuter lutar sig tjejen över honom och viskar:
- Du har aldrig berättat att du var så religiös.
Han viskar tillbaka:
- Du har aldrig berättat att din pappa jobbar på en mack..


Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ta den du.. allt bra med dig?

2009-10-08 @ 23:29:10
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

du går in i den som när du kommenterar..då kan du copa

2009-10-09 @ 13:16:29
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0