Ett par timmar av oro!!!!

Jag är medveten om att jag är en kycklingmamma.
Men jag måste sluta med detta kontrollbehov.
Jag mår så fruktansvärt dåligt när jag är orolig.
Pratar alltid med Tommy när han är på väg hem.
Men inte i natt.När klockan var 9.30 hade jag oroat
massor av folk, ringt sjukhuset och polisen.
Oj oj oj...så sjuk man kan vara.Jag vet att han ska fylla 20 år.
Men en kycklingmamma har ingen bäst före datum på sina barn.
Hur som helst så ringde Tommy hem kl 13.00.
Han hade följt med en kompis hem eftersom han inte orkade
ta sig hem. Har jag lärt mig något av detta förhoppningsvis att
han är på väg att komma in i vuxenvärlden.Men säker är jag inte
förrän nästa gång.

Sen kom Anna hit så jag bjöd henne på kycklinggryta med jordnötter.
Nu har jag tvättstugan ett par timmar tillsammans med min 13 åriga son.


Kram på er /Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0