Idag kom ett brev på posten =)

Igår ringde jag upp kirurgmottagningen och frågade
hur länge jag skulle behöva vänta på mitt besök till läkaren.
För ni som inte vet så ska jag göra en magsäcksoperation pga
min övervikt,diabetes och fibromyalgi.Ja hur som hellst
så svarade kvinnan på andra sidan telefon att du kommer
nog snart att få en kallelse.,jag ser att du har väntat 1,5 månad
mer än man ska,men pga semester har det blivit så.
Idag när jag satt och drack kaffe med min allra bästa vän
så dimper det ner ett brev i postlådan...Jag överlämnade
 brevet till Carina som fick berätta vad som stod.
Så den 8 september ska jag träffa läkaren som ska göra
operationen....Just nu har jag bara en overklighetskänsla.
Men klart att jag är lycklig. Jo jag är lycklig...Jippiiiieee
Nästa sommar kan jag köpa en hel ny garderob.

Så småningom är det tänkt att jag ni skulle få följa
mig här under min jakt på kilon eller att jag öppnar en
 ny bloggsida men jag informerar mer om detta senare.

Nu ska jag ta en promenad med Fia men jag kikar in sedan igen.

Kram/Anki


Kommentarer
Postat av: matilda

heja moster! :)

2011-01-15 @ 01:08:27
URL: http://farrixmo.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0