Nattens filosofi.....

Kikar in här innan "spöktimmen" infinner sig.
Funderingarna snurrar i mitt huvud,hur allt ska bli
efter operationen,om jag ska passa på att äta allt som
jag inte kan äta efteråt.Men den tanken får jag nog
lägga i sopkorgen,då lägger man ju på sig en hel massa
och det är ju fel för jag ska ju gå ner i vikt...Tror inte
att jag är ensam om dessa tankar.
Jag vet att jag kommer att få ångest sista dygnet,
kanske behöver jag en hand att hålla i.
Men när operationen är klar så kommer jag
att vara nöjd och då kan det bara bli bättre.
Jag har några vänner som jag vet kommer att finnas i min
närhet under tiden och ni ska veta att ni är guld värda allihop.
Min familj kommer naturligtvis att finnas med.
Ja förutom min dotter som bor i Helsingborg,hon följer
med på avstånd...

Just nu ligger Tommy på soffan hos mig och kikar på tv-n.
Ska själv sätta mig och glo lite innan John Blund kommer.

Kram på er /Anki


Kommentarer
Postat av: Carina Eliasson

JAG kommer att finnas vid din sida....NU DÅ Å FÖR ALLTID om Du vill vill, så finns jag där när du somnar å jag finns där när du vaknar ..... Många år har gått, nu blir Du ALDRIG fri mig MIN BÄSTA VÄN



KRAM/Carina

2010-08-20 @ 09:16:36
Postat av: Anki

Du ska veta Carina att du är min allra bästa och käraste vän,så jag kommer att alltid finnas för dig <3 När den dagen kommer så kanske det blir du som sitter vid min sängkant..Kram

2010-08-20 @ 09:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0