Regnet hänger tungt!!!

Idag hänger regnet tungt över Sundsvall.
När som hellst trycker någon hål på regnballongen,
då säger det splash över sundsvallsborna.

Idag öppnar den årliga Selångersmarknaden"
Då strömmar folk till och köper allt onödigt man
behöver under året.
Jag själv uppehåller mig mest vid "kryddorna"
I år ska jag gå med min mamma om det inte regnar
vill säga.Skulle vara kul att göra något tillsammans.

Nu är Andrew och Anton på väg ifrån jämtland.
Skolorna börjar på måndag så nu är sommaren slut =)
Väntar nu ett besked ifrån försäkringskassan angående
min pension.Går den inte igenom så blir det Eductus i 6 månader.
Ett lär känna dig själv program.

Nu mina läsare får ni ha en toppendag så hörs vi mer
under kvällen.




Kram /Anki 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0