Sista dagen innan skolstart

Ja så då var denna sommar förbi och allvaret börjar på nytt.
Hur många magar kommer att värka detta år?
Elever som ständigt blir påhoppad med slag och glåpord.
De stackarna kanske inte vågar berätta hemma utan
fortsätter att gå till skolan och må dåligt.
Jag har varit med om detta ,mina pojkaroch min man.
Hur många möten har man inte suttit på med
 oförstående skolpersonal.Yngsta sonen tog vi från en sån skola.
Han fick börja på en friskola och detta byte ångrar jag inte.
Bättre skola finns inte,barn och vuxna alla behandlas med respekt.
Man kan se alla elever leker med varann och är rädd om varandra.
Kärlek och respekt till Oasens skola.
Så i morgon börjar Anton i klass 7 och behöver inte vara rädd för någon
på skolan.



Kram på er mina medmänniskor/Anki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0