Sommaren 2010

Ja nu har sommaren snart övergått till höst.
Om två veckor börjar skolan igen.Vilket jag tror att
de flesta elever längtar till.
Jag har varit ner till Helsingborg och träffat mina prinsessor.
Jag var så modig att jag tog tåget dit och hem trots min "panikångest"
Men allt gick bra och känner mig lite stolt över mig själv.
Det var en underbar vecka med mycket fint väder och mycket jordgubbar  =)
Lärde mig också att tycka om den skånska dialekten som jag har haft svårt för.




Mina sessor kom även till Sundsvall...
Så jag har tagit en hel del kort under denna sommar.


Kommentarer
Postat av: linda

väldigt fina bilder,Tilly har blitt sååå stor..

2010-08-17 @ 15:08:51
Postat av: anki

Tack Linda =)

2010-08-19 @ 18:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0