Vardag och skoldax

Vardag och skoldax

Fick kliva upp redan 06.45....gäsp.
Anton skulle vara hos tandläkaren
8.50.Han hade en lagning som drog ut på tiden.
Han hade inte skött tänderna så bra tyckte tandläkaren.
Promenerade ner till navet,Anton tog bussen till skolan
 och jag for hem.

När jag kom hem så stod totalförvaltningen utanför min port,
dom kom med skåpluckorna.Jättesnygga måste jag säga.
I morgon kopplar dom in diskmaskinen.
Om någon månad kommer dom och kaklar köket
ovanför diskbänken....Nytt och fräscht....me like!!!

Andrea och Jocke kom hit på middag "köttfärssås och pasta"
efterrätt var något som Andrea valde "vaniljglass med frysta blåbär"
också väldigt gott =)

Efter allt detta somnade en trött Anki på soffan ett par timmar.

I morgon kommer min Carina och hämtar mig för en tur
till Birsta för att hämta spel,byte av några byxor och en fika.

Kram mina vänner/Anki


Kommentarer
Postat av: linda

Slutat blogga?

2010-11-22 @ 15:29:38
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0