Tror att våren är på väg...om en bara för en dag....

Nu tror jag det har gått troll på vädergudarnas planet,
Det är 2 grader kallt ute och det är så skööööönt.
Tog en promenad med hunden Fia som tydligen var jättelycklig
över att få plumsa i snön.

Josephine skickade ett sms i går kväll att dom hade kommit hem
välbehållna men trötta....Kan jag förstå med en resa Sundsvall-Helsingborg.
Pratade lite med Tommy i dag och han var på väg till jobbet.

Min extradotter Linda kommer snart för att hälsa på mig.
Ska bli så mysigt att få rå om henne en stund.
Guuuud vad vi ska snacka skit....=)
Återkommer ikväll.

Ha en underbar dag/Anki

Kommentarer
Postat av: linda

Äntligen skriver du =) Synd att jag inte kunnde komma i går,,men blev ju sjuk då...suck...



Puss å kram Saknar dig/er..

2010-01-12 @ 10:06:24
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Huvudsaken du får hjälp med dina besvär.Jag finns kvar.Vi provar om det fungerar till veckan,Kramiz

2010-01-12 @ 16:54:41
Postat av: linda

UPPDATE!!!!!!!!!! FAN vad du är trög på bloggen!!

Puss från din favvo!!!

2010-02-02 @ 13:45:12
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0