Mycket ont och gott har hänt detta år.

Ja som överskriften säger finns en hel del att säga
om året 2010 iallafall de första 5 månaderna.

Vi förlorade våra sk vänner sen ca 10 år tillbaka.
Dom baktalade oss.Men när vi flyttade så fanns det
heller inget behov att anlita oss som barnvakter mm mm.
Tänkte ett tag lägga ut alla brev som vi fått men det utesluter vi.
Vi kommer aldrig att hamna i deras sandlådelekar.

Men istället för de gamla har det kommit in nya och gamla vänner.
Dessa är folk som jag kan lita på och aldrig skitsnack bakom ryggen.

Har fått diagnosen Fibromyalgi av den svåra graden.
Tack och lov för en diagnos.
Men nu ska jag befinna mig på arbetsförmedlingen den 1 Juni
och genomgå en 3 månader lång inskrivning på arbetsförmedlingen.

Sen i sommar ska jag åka till min dotter i Helsingborg och stanna en vecka.
Jag ska mysa av denna vecka med henne och barnbarnet.

Jag har också haft en svår huvudvärk i snart en veckas tid.
Ger den sig inte snart måste jag söka läkarhjälp.



Kommentarer
Postat av: munamaj Sweden

Hej Anki, har bytt blogg från Ladyinblue till denna. Är allt bra med dig? Här är de som vanligt. Även vädret är "sådär" Inmge vidare sommar än så länge. Bra ca 15 grader varmt.

Kramen / Ulla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0