Mycket nytt har hänt !!!!!

Jag hade helt enkelt glömt bort denna bloggsida.
Nu har man ju den förmånen att kunna skaffa bloggsidor om vilket
ämne man ska skriva om.
Ja hur som helst så har det gått något eller några år sen jag skrev här
och mycket har hänt.
I november 2010 opererades jag för min övervikt och fram tills nu har jag
tappat 48 kg.En underbar känsla kan jag lova.Men just nu är jag inne i en fas
där jag inte får behålla nästan något av det jag äter.Så min gulliga dietist
har skrivit ut näringsdryck som jag ska äta ett tag framåt.
Detta hulkande har varit i ca 2 månader.Lever under en stressig situation
sen några månader tillbaka.

Min älskade dotter har flyttat upp med sin lilla tjej Tilly.Pappa Anders har ännu inte
fått någon tjänst här uppe men han kommer snart upp han med och förenas med sin lilla
familj.
Min son Tommy har flyttat huset bredvid mig =)
Anton den yngsta har blivit sååå lång och ståtlig .

Det har tagit slut mellan Tommy och Erika för 1,5 år sedan.
Saknar denna vackra tjej men nu är det inte mamma som väljer flickvänner.

Jag har börjat gå ut på krogen då och då och tycker det är kul.

Nu ska jag bjuda på lite bilder så ni hinner med i utvecklingen som är.


oktober-2010

oktober 2011


December 2011

Mina två äldsta barn Josephine och Tommy

Min yngsta son Anton i blå jacka

Mitt barnbarn Tilly på lucia på sitt dagis <3

En konstig liten tjej <3

Jag och min fina vän Sussie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0